FactCheckerZ

Volledige versie: Covid is part of a Cult really.
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
David Icke explaining.
The West looks more and more like China. they take over.
https://www.bitchute.com/video/mEUojXutfeel/
David Icke neem ik niet serieus, sterker, ik ben van mening dat hij enkel en alleen maar reclame maakt en anders een rookgordijn optrekt. Ik ben ooit bij een lezing van David geweest en na een half uur naar zijn gewauwel te hebben geluisterd, maakte ik me uit de voeten. David Icke houd zich met occulte zaken bezig waardoor hij eigenlijk en alleen maar troep uitbraakt. Het treft dat hij zijn bekendheid geniet om de duisternis verder en verder te verspreiden, maar uiteindelijk beland hij op dezelfde plaats als waar zijn 'meester' zal zijn. "Geen medelijden".
We gaan het zien.
(04-10-2020 10:26)Haaipriest schreef: [ -> ]David Icke neem ik niet serieus, sterker, ik ben van mening dat hij enkel en alleen maar reclame maakt en anders een rookgordijn optrekt. Ik ben ooit bij een lezing van David geweest en na een half uur naar zijn gewauwel te hebben geluisterd, maakte ik me uit de voeten. David Icke houd zich met occulte zaken bezig waardoor hij eigenlijk en alleen maar troep uitbraakt. Het treft dat hij zijn bekendheid geniet om de duisternis verder en verder te verspreiden, maar uiteindelijk beland hij op dezelfde plaats als waar zijn 'meester' zal zijn. "Geen medelijden".

Dus hij houd zich bezig met occulte zaken en daardoor praat hij alleen maar poep? Dus, als ik het goed begrijp, bestaat satanisme niet en mensen die dat onderzoeken zijn dom of vreemd. Misschien had je niet moeten weglopen na een half uur of probeer eens een boek te lezen. David Icke houdt zich wel met meer zaken bezig dan de occulte onderwerpen.
Wat is dat? Een boek?